niedziela, 20 września 2015

Od Elsy #2

Ja wiem, że dawno mnie tu nie było i przepraszam. Szkoła, masa nauki, problemy, choroba, brak czasu. Początkowo chciałam zawiesić bloga... ale nie. Posty będą się pojawiały naprawdę rzadko, góra jeden na miesiąc, ale będą.
DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE! Nowy rozdział pojawi się, jak tylko znajdę na to chwilkę. Mam też w planach poprawić poprzednie rozdziały, bo ostatnio je przeglądałam i wyłapałam sporo błędów.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i ze mną zostaniecie. :)


Elsa

3 komentarze:

  1. Witaj, z tej strony administratorki Katalogu Granger.
    Wraz z nadejściem wakacji, na naszym katalogu nadeszły porządki. Z racji tego, że na Twoim blogu nie pojawił się żaden post od ponad pół roku, został on przeniesiony do zawieszonych. Gdy powrócisz do publikowania, poinformuj nas o tym w zakładce ZMIANY, a Twój blog powróci do aktualnych opowiadań.
    Pozdrawiamy,
    Administratorki Katalogu Granger

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Skomentuj! ;)